Godmorgon

Godmorgon Bloggen!

Det blev lite senare än vad jag hade tänkt mig igår, straxt efter fyra somnade jag igår. Jag var inte alls trött, sedan det här med Netflix (kan se filmer direkt) gör det inte lättare för mig! Jag fastnade för Little Girl. Jag har för mig att jag har läst eller sett filmen tidigare. Den är faktiskt jätte mysig. En otrolig stark syskonkärlek o stark familj i sig. Det är den relationen som man önskar man hade med sina föräldrar o syskon!

Jag vaknade redan runt sju o redo för dagen men så har jag på airkonditionen för det blir så supervarmt annars o när jag tog bort täcket o märkte hur kallt det var, kröp jag in i täcket igen. Sähär har jag hållt på hela morgonen! Hela otroligt! Ikväll blir det att jag lägger mig vid elva! På onsdag blir det Martha's Vinegard o då kan jag inte sova så länge som jag gör här!

Jag fick nyss ett mess från Ulrika som påminde mig om lunchen. Igår sa jag att jag kunde svänga in till henne efter jag hade varit på gymmet, men efter  att jag ändrade mina planer (som vanligt på de sistonde) så tänkte jag ta gymmet lite senare, host host! Men nu har hon sparkat mig i rumpan. Först brunch (lätt sådan) o sedan gymmet! Det kanske är så att man få se sin tränare Sam! Gah!!!!!

Vi ses senare bloggen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0