Friends are the best in whole World ♥

Jag vet inte var det är med mig! Bär jag på en förbannelse eller vad?

Det känns ibland att det goda inte ska finnas hos mig. Det är vänner som jag tänker mest på då. Jag vet inte hur många jag har misst genom livet, hur många jag har bråkat med, hur många jag har sårat o hur många jag saknar. Det är konstigt. Det är som att jag drar till mig människor men samtidigt har jag en tendens att såra dem som jag håller närmast. Är det för att skydda dem för något, jag vet inte. Suck, det är bara jävligt tungt ibland.

Vänner är ett av det finnaste jag har o jag verkligen menar det, alla de vänner som är i mitt liv betyder så himla mkt, fast att det kanske inte syns. Jag har svårt att visa visa känslor, jag döljer något som jag inte vill visa för någon, inte ens mig själv. Suck om jag bara visste var de var!

Livet är inte lätt, det har jag märkt med mitt berg-o-dalbanaliv som jag har levt! (Nu är det inte lika farligt, ganska jämn våglängd måste jag säga!) Det kan mina vänner intyga.

TIll er alla vänner där ute, gamla som nya. Ni betyder allt o ni är som en familj för mig. Ni vet att jag är lite galen men det är ju jag ;) Tack för att ni finns vid min sida, vått som torrt. Det är det vänner är!



Kommentarer
Postat av: Randy

Klart du inte bär på det!

2009-07-13 @ 11:21:31
URL: http://www.randys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0