En utekväll till halv ett!

En fredagskväll, vad kan inte vara bättre än att göra sig i ordning för att göra ön osäker för en kväll?! Vi gjorde i ordning oss o jag som gärna lägger lite mer tid på mig själv blev klart sist o det var inte det bästa hos Vanessa , jag förstår mig inte på negativa människor eller ja människor som ska hitta fel hela tiden!

I alla fall kom vi iväg kvart över nio o inte nio som vi hade sagt, men men. Vad synd. Vi åkte till ett närliggande samhälle, jag vet inte vad det hur många samhällen det är med de är små om man säger så o väldigt mysiga =) När vi hade gått runt lite o kollat läget så valde vi ut en bar som vi kunde gå till. Tyvärr kan idioterna till amerikanare inte läsa utlänska id så jag kom inte in någonstans! Gah, kan man bli mer frustrerad? Vi behöver ditt pass. Jaha, om jag inte hade rest med mitt pass då utan på mitt id? Hur hade det gått då? Ja som sagt, idioter!

Tyvärr fick vi åka hem så jag fick hämta mitt pass. Pappan blev helt förvånad att vi var hemma så tidigt men vi förklarade situationen o han bara skakade på huvudet. Dock är han en amerikan, kanske en vettig sådan ;)

Vi åkte till ett samhälle som ligger något mer nära för att vi ville inte spendera kvällen i en bil pga ett pass o det var riktigt nice faktiskt. Personligen tyckte jag om Sandbar, men Vanessa ville kolla runt lite så vi lämnade baren o gick till några andra. När vi väl kom fram till det att vi skulle gå tillbaka till Sandbar så hade de stängt. Alla barer på ön stänger halv ett - HALV ETT?!?!?! Vad är det för tid? Vi fick oss ett skratt i alla fall. Blir en tidig start imorgon med stranden o sedan en "sen" natt på en bar. Låter faktiskt som en bra planering.

Nu ska jag sova! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0