En stolt CL

Ja, i Sverige kallades jag aldrig vid smeknamnet CL utan det kom först när jag flyttade till DC! Jag gillar det till skillnad från PC o Carrofline. Haha, smeknamn som har en betydelse men som tillhör mitt tonårsliv!

Brunchen hemma hos Ulrika var riktigt god! Blev bara så mätt att jag fick slå mig ner i soffan med L o titta på en film. Jag o L vilade oss lite framför filmen. Barbie så klart! Ulrika trodde att det var R som hade köpt den nya till L men L sa att det var mamma som hade köpt dem. Hmm, ja, vad ska man tro?

Stolt nog så vågade jag åka till gymmet vid två! Usch, jag var så nervös trots att jag har spänderat mest tid där än någon annanstans än i huset! Jag har som sagt inte tränat på fem veckor o jag var jätteduktigt i våras men alla pounds är tillbaka! Jag är lite "rädd" för visa tränare med. Haha, rädd kanske inte är det rätta uttrycket, men ja, Svårt att förklara. Har jättebra kontakt med tre tränare på gymmet, men ja, jag skäms för att jag inte varit där på fem veckor o har gått upp några pounds med! Det är det som stör mig...!

Jag hann inte ens vara på cardio i en minut innan min personliga tränare Sam kom fram o hälsade o det finns bara ett ord! SHIIIIIT var snygg han har blivit! Okej, det var lite fler ord än ett ;) Sam har alltid haft lite skägg i ansiktet, o lite vita hårstrån i sitt svarta hår på huvudet, men idag var det avrakat, allt skägg o håret var nyklippt! Wow, jag fick världens chock när jag märkte detta! Jag har faktiskt den snyggaste o yngsta tränaren (29 o manliga) på hela gymmet! Wow, bye bye Bart :P

Jag körde lite cardio o lite mage, sedan fick det vara. En o en halv timma var jag på gymmet. Jag är så otroligt stolt o nöjd med mig själv. Det är ju hur nice som helst att träna, det kan ingen säga emot. Visst det är jättejobbigt emellanåt, nästan så tårarna rinner med svetten, men som man känner sig efteråt, helt nöjd o stolt o fräsch! Ja, livet efter gymmet är härligt. Jag är så fylld med positiv enegeri igen!

Smile

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0