Tisdagsnatterna!

De senaste veckorna har tisdagasnatterna (mellan mandag o tisdag) varit de varsta natterna under hela veckan! Jag kan verkligen inte sova! Jag ligger o snurrar o snurrar o jag kanner hur timmarna rullar forbi! Gah, jag vet inte vad jag ska gora at saken! Nasta vecka blir det ju inte min egna sang pa tisdagsnatten utan da ligger jag bekvamt (NOT!!!) pa ett flyplan hem till Sverige!

Det dumma med tisdagar med ar att jag kan inte krypa ner i sangen efter att jag har lamnat barnen i skolan, nej nej! Jag har ju yogan o sedan ska jag passa lilla a idag med sa det blir full rulle hela dagen. Tror vi kommer vara sju styckten har hemma idag efter skolan. Jag, lilla a, A med playdate, N med playdate, Vilma o P (som ar playdate med A :)) Se vad vi kan hitta pa! kanske baka pepparkakor, vem vet.

Nahe, ska man tvatta bort somnen i ogonen om det gar o bege sig upp. Maste packa gymvaskan med.....!

Vad gor ni idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0