polisbil eller taxi?!?!

Haha, man ar la Miss C sa man tar la inte taxi hem for pengar, utan som svensk blond tjej, du borjar ju prata med polismannen! (fraga inte vad de heter, for de sinnet har jag inte fatt!) o far en grattiw skjuts hem o glom inte vannerna med ;) Vanessa tog visst med sig en annan army guy hem medan jag stod dar med vita killar, ugh! Guys, come on and show me some dance movies! jag ville ju dansa med AJ, men icke se nicke - FUCK!!!!!  Ja, jag langtar till mandag da jag kan prata med Sam igen! Suck.......


Ja, imon blir det barnpassning o utgang! Hehe, nu har man gjort sig kand pa 3rd med ^^ tihi, inte bara Vanessa som har skills, utan Miss C med ^^ I'm blond, I'm Swedish, I'm an angel/bitch! Let me in! "Yes, ma'm!" hehe, har dricker man fria drinkar o dansar loss med rumpan!

SWEDEN, WHAT DO YOU HAVE TO BRING?!??!?!?!



Tog kort i polisbilen men lovade dyrt till att jag var svensk att inte lagga ut dem.... An haller jag mitt lofte hart, men vem sager att jag kommer ihag detta imon ;}


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0