Packning...

Nu borjar det stora uppdraget... ATT BORJA PACKA! Suck, jag vill inte! Jag har haft den basta pre-christmas day/evening ever! Loved it, even though tears has fallen for a said new! Ooops, hehe, sorry! Det blev lite engelska dar! Ja, dagen har varit underbar o nu blir det att sla in de sista presenterna o borja packa vaskan! Vad fasiken ska man ta med sig for klader o skor hem?? Har ju ingen aning om hur kallt det ar eller ngnting! Suck, jaja, far la ta med sig det man anvander mest har - GYMKLADERNA DEF.!

Ja, jag tror inte jag kommer fa mkt somn inatt men man kan ju i alla fall forsoka ligga i sangen i minst 6 timmar...! Mindre somn, mer somn pa flyget?? Idk....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0