Massa kramar!

Nar man val aker da far man massa massa massa kramar! Flera pa gymmet gav mig kramar nu nar det var sista gangen jag skulle vara dar pa ett tag! Den goaste kramen fick jag nog av Sam, helt plostlig o karlek ♥ Fick aven traffa Debora med! Helmysig tjej, men jag undrar verkligen om de ar menade for livet. Inget fel pa ngn av dem, men ja, jag har ju mina konstiga kanslor ibland, lol!

Man gor inverkan hos manga manniskor, det kan man inte annat saga o alla mina alskade vanner har, de har verkligen gjort en inverkan hos mig o gjort mig till bade en samre som battre manniska ;) Inte snalla vanner visa av dem, haha! Joda, alla ar mina underbaringar! Vad skulle jag gora utan dem...?

Jag har oxa markt vilka som ar sanna vanner o vad som skiljer visa vanner fran varandra! Jag ar sa tacksam for alla har men visa kan jag inte ens saga med ord hur mkt de betyder for mig o vad tacksam jag ar for att jag kan saga att de ar mina vanner! ♥

Nu har de ropat upp min sittplats o det ar dags att hoppa in i planet, nu kommer tararna igen! Far bli ett besok till toan forst for att fina till mig lite!

Hej da Alskade US o hejsan svejsan Sverige!



♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0