Magsjuka eller magsår?!?!

Ja, nu är man hemma i Sverige, o det är helt klart kallare här än vad det är hemma i USA! Brr, fryser ju om tårna. Nja kanske inte inomhus (är ju hos päronen o då är det vaaaaarmt! Pensionär värma som K kallar det ;}) men utomhus ska det vara kallt.

Jag kom hem i tisdagskväll runt halv tolv o det var en LÅÅÅÅÅÅNG resa... jag har skrivit lite på min andra dator som jag kanske kommer uppdatera senare ;) Iaf klockan två på natten började man ju spy som en gris, kanske inte så farligt men hur trevligt är det att spy?? Inte nice. Eftersom bpde mamma o Tommy är sjuka lämnade mamma o pappa mig hos min syster men därifrån åkte jag kl 7 på morgon sedan var det bara att sova sova sova sova o spy lite till ;)

Huvudvärken är la det enda jag har kvar tror jag men annars känner jag mig faktiskt ganska bra.

Familjen Andersson är då adlrig nöjda o det är full igång att renovera huset- IGEN! Har aldrig hänt innan *hosthost* Tommy har fått mitt o Alexandras gamla rum o det blev riktigt fint, o Tommy gamla rum håller på att bli ett gästrum. Överallt finns det en massa saker, stora som små o det uttryckte jag mig så fint till mamma "Det är pinsamt med mkt saker ni har!" Mamma tittade lite snopen på mig! Det kommer ju bli tomt efter att du o Veronica hämtar era saker i sommaren. Shiiiit, säg inte så! Sedan fortsatte hon, eller du kanske flyttar hem igen! Tittade på henne med stora ögon! Då kommer jag få magsår direkt om jag behöver det! Mhm, kanske magsår jag har fått o inte magsjukan ;)

Nähe, ska träffa Panne om en liten stund o en dusch är väl behövd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0