Kryper pa en

Jag namnde tidigare i veckan att ngn baskilusk hargar i min kropp o nu kanner jag det igen i halsen! Usch, JAG VILL INTE VARA SJUK! Kan de inte fatta det? Hallu immunforsvar, var ar du???

Nu ar klockan ratt sent.... igen o det ar dags att krypa ner i sang. Det blir da ingen vila denna helgen, da man maste upp tidigt imon med! Vi ska visst ha en liten julmiddag har hemma imon, o jag maste springa ner till Georgetown o kopa de sista presenterna innan lunchen! Skynda skynda. Sedan kommer ju flickorna over imon med, sa maste stadas i tvattas o vaskan ska packas! Suck, jag gillar da inte detta! Hade varit sa mkt battre att fira jul har.... men men, det kommer fler ar!

Nu ska jag smyga upp o trycka i mig lite medicin o sedan blir det sangen! Guuuud vad den lockar mig nu!

Godnatt med er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0