J*vla apa!

Eftersom alla vet de amerikanska svarorden, sa blir det att man anvander de svenska, men tyvarr (efter ha haft Sam i 8 manader) borjar Sam haja lite vad som sagt. Typ Hall kafte, Mer tack, Javla, Fan, ONT ... Ja, jag ar da inte fin i munnen nar jag tranar o det tror jag faktiskt inte att ni hade varit heller, haha!

idag hade vi lite boxning, eller lite?!?!?! Gah, det var plagsamt o da kom det upp, jalva apa! Mhm! Skitstovel slank la ut med, haha! Sedan skrek jag lite o lamnade rummet, men tyvarr kom jag in igen o gjorde som han sa! Gah, vf ska vi gora de dar j*vla squat thrust som jag har krakts flera ggr at! (jag har nog tagit ut mig 3 4 ggr sa att jag har krakts, mums - NOt!)

Inte nog med att man bara har Sam som pushar an i ett litet eget rum (grr..! Haha nej nej, inte sa! Would you do it with you brother, ugh!) sa ska sjalvklart alla (lackra, mumsiga) basketspelare se nar de gar forbi (som om de inte tittade tillrackligt pa zumban!!!), Bart med hans klient o sjalvklart Geovanny, wiiiie! Lite lagom irriterad, mhm! Sedan har jag ont i mina axlar o rygg! MASSAGE?!?! perfekta julklappen till mig, helt klart!

Nej nu blir det varmdusch o sedan sangen! Ar ju heltrott!



Sam today, pain in the ass!
(But you do know i like ya, hah!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0