Everyone know miss C

Ja, det kanns faktiskt lite sa nar man kommer till gymmet! haha, ar detta borjan pa ett kandiskap ;) Who knows...! I wouldn't complain...... yet! Kanske lite irriterade att killarna ska vara sa blasta bara for att man ar blond! Dah, ja jag ar svensk o blond men bara for det kan du inte fa mig, give me a break guys! Get in line FFS!

Tur i alla fall att man har nagra nara killar som man kan gomma sig bakom nar det blir lite for intensivt eller att man behover grata en skvatt! ;) Thanks!

Na, ga till sak....! Haha, idag har jag varit pa gymmet tva ggr o gjort tre klasser =) Wiiie. Forsta borjade elva i morse - ZUMBA, sedan klockan tolv - SPINNING (inte lika roligt som forra veckan, suck....!) o nu ikvall var det ZUMBA IGEN! Love love love love! Haha, jag har en urgullig tranare som visste kanner igen mig, oops (Ovanligt, nope, it's just me ^^) Iaf sa ALSKAR jag hennes zumbaklasser o verkligen ger min sjal o mitt hjarta till det - i bring it bitches, so idag, bara tre ggr kvar sa fick jag vara den som gjorde battle stegen (eller hur man nu ska kalla det!), woho! O sen kom en av mina favvisar Boom Boom pow o som jag sa innan - I BRING IT BITCHES! Sa att vara lite langre bak till langs fram av salen med henne, jupp, har skakade vi rumpa o boobs! Haha, jag tror faktiskt att killarna som testade klassen for forsta gangen kommer tillbaka, tihi ^^


 Sorry mama, Im not an angel anymore (A) tralalalaaaa


Sorry, kunde inte fa in youtube videon men har har ni lanken iaf =) Lyssna o njut, and let's pump it!

http://www.youtube.com/watch?v=QtGlHPFCH8A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0