En ny vecka med mojligheter!

Ja med helgen bakom sig ar det dags att leta upp nya krafter att ta sig igenom en ny harlig o frisk vecka! Jag har ju helt glomt bort att beratta att snon har hittat hit till Washington. Inte sa mkt med det sag sa fint ut nar det kom o det ligger lite kvar :)

Jag o A har precis varit ute o lekt i snon med Vilma o P :) Hemma med roda fina kinder! Kanns sa skont! Det ar kallt o friskt ute o man kanner sej precis ny!

Idag har barnen varit hemma sa laaaaangt arbetspass! Haha, jag ska la inte klaga ;} Fick ju sovmorgon o allt o vi har gjort massa skoj idag! Pepparkakshus (tyvarr inte sa manga nonstop pa for de forsvann i helgen!), sockerbitljuslycktro, anglar o hjartan! Aven en garntomte med fick vi gjort! Ja, snart ar denna dagen over o det ar snart dags for mig att bege mig till gymmet.... Hmm, mmm.... Se vad som sker.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0