Dullas airport

Nu sitter jag pa flygplatsen o har gjort det ganska lange om man sager sa. Ja jag har nog varit har i en timma nu o snart borjar incheckningen! Suck..... jag verkligen kanner att jag inte vill detta, men snart sitter jag pa planet tillbaka hit, vilket gor att jag tanker positivt.

Visst, det ska bli roligt att komma hem o traffa alla underbaringar o ga till ambassaden men det finns faktiskt flera st som jag verkligen inte vill traffa eller ens se for jag blir sa totalt upprord! jag har verkligen inga sana kanslor har utan jag kan ta varje dag med ett leende pa mina lappar. Sedan visst, det kommer bli pafrestande att leva med mina foraldrar o traffa mina mor o far foraldrar, for de blir aldre o man ser hur de sakta borjar vandra mot ljuset eller hur man ska uttrycka det. Jag alskar dem alla men det finns anledningar till varfor jag gillar att ha det avstandet fran Reftele som jag faktiskt har.

ja, nu ska jag vara hemma i 12 dagar o nga resande dagar sa detta kommer jag klara! I'm a fighter and I'm gonna make it!



Miss C ar uttrakad pa flyggplatsen! Vad tycker ni om mitt GULA har! Inte helt nojd, se om frissan kan fixa ngt!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0