DET KLIAR!

Kommer ni ihag att jag fick varsta utslag i somras o fick besoka akuten tva ggr (vilket kostade skjortan!)?! Jag har haft ganska bra koll pa mina utslag men nu har de kommit igen...! Gah, vad ar det for ngt? Ska bli skont att komma hem faktiskt o ga till lakare o fa veta vad det ar for fel pa det hela. Nu blir det att ta lite tabletter (som kostar skjortan!!!) o ta det lite lugn.

Det var mening att jag skulle ga hemifran har klockan tio ner till Georgetown, for jag ska passa mini a idag en lite stund o eftersom jag aker snart maste jag borja kopa lite julklappar! Sa tankte att jag skulle svanga in pa Barns&Nobels o kopa en liten bok till mini a o kanske en bukett blommer till foraldrarna o ett kort :) Sa snall ar jag!

Nahe, dricka mkt far det bli nu o sedan bege mig kanske till kl halv elva :) Good girl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0