Big oops!

Ikvall akte jag med Ulrika for att se pa ett "slott" o dess belysningar. Det var riktigt fint faktiskt o alla pojkar var sa trevliga. Vi akte sedan till Bethesda for att kaka lite, mexicanskt fick det bli, mums mums, BUT HOOOOOOT!!!! Vi hade en riktigt sot servitris. Vi gav bra med dricks for han var sa trevlig o sa skrev jag en liten gullig lapp, men tror du inte skurken Ulrika (snallt ord......) tog lappen o la den i sin ficka! Gud va arg jag blev....! grrrrr Morrade hela vagen hem till henne.....


Sa gjorde hon ngt dumt, da far jag gora det med! tihi! Jag akte hem till en manlig van... tralalalalalaaaa. Jag sa ordentligt till innan att jag bara akte dit om han sag oss som bara vanner (som han har lite svart att hanga med pa!) o det var riktigt trevligt. Han hade skaffat sig ett piano som jag klingade lite pa! gud vad jag saknar att spela piano. Skulle kunnat sitta dar hela kvallen!!!

Han fragade om jag inte kunde sova dar men eftersom jag skulle mota upp Vanessa o Clare nere pa third var ajg tvungen att bege mig. Hmm, kanske hade varit mysigt att krypa ner jamte! gah, saknar det verkligen mega mkt sedan jag sov jamte AJ... Grr, inte nog med att man sag honom idag med, men ja, han blev som luft! Thank god Ian o Bryan!! Ja, kvallen var helt klart bra men natten sog!

Nu kanske man ska sova i nagra timmar! klockan ringer ju redan kl nio i morgon! Sista julshoppningen for hemresan!

Godnatt ♥


Kommentarer
Postat av: amandaaamanda

haha låter kul :)

2009-12-12 @ 09:13:41
URL: http://dotteralberta.blogg.se/
Postat av: Anonym

allt bra?:)

2009-12-12 @ 09:43:56
URL: http://sweetcandys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0