Today

Som sagt har det varit en lugn dag pga av hostan, men det känns som dagen bara har runnit iväg från mig. Ja, pratiskt taget har jag inte varit vaken i tolv timmar än men jag är verkligen trött, måste vara något virus i kroppen kanske.

Jag fick verkligen panik över att bara ha suttit inne hela dagen framför datorn o TV att jag tog en snabbdusch o gick ner till whole foods o köpte lite ingredienser till Hot Kyckling som jag har lagat till ikväll. Det var riktigt gott :) Helt godkänt av K med!

Nu funderar jag på att stänga av TV o sätta på en film på netflix o sova gott innan ett idag. Jag måste verkligen bli duktigare på att lägga mig i tid. Jag börjar ju snart jobba =} sooo nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0