Stockholmsbrats

Ja, de är då sanna! De ger mig ett gott leende på läpparna. Två bloggar som jag klickar in på, utöver mina kompisars bloggar, är Mammamelissa o Ellamarie. Jag vet inte riktigt hur jag hamnade inne hos dem men de skriver väldigt personligt o äkta att de bli intressanta att  läsa...

... MEN dessa ungdomar som skriver. Haha, jag kan inte låta bli att skratta! Jag vet inte vad det är för fåfängt liv de lever eller vad de har för väderingar till livet. Det är synd att det är många ungdomar som följer dem o deras handlingar, suck!

Jag och Nona satt o pratade känslor innan o som sedan ledde till smink o sedan till överdrivna tonåringar. Vad har de för insikt till livet? Hur är deras föräldrar? Vad är det för kick de får att ha uppmärksamhet som bimbos?

* vad skulle de göra om de miste en syster/bror/mor eller far?
* vad skulle de göra om de miste än nära vän?
* vad skulle de göra om någon nära o kär drabbades av en dödlig sjukdom, cancer?
* om de sattes på en öde ö, hur länge skulle de överleva?

Jag kan inte låta bli att tycka synd om dem......haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0