Städat men inte rent

Är det inte rent o snyggt nu, sa jag till Nona. Näää, det är det inte, fick jag til svar. Jag tittade snopet på henne. Det är det väl! protesterade jag. Det är städat men inte rent, löd svaret.

Ja, det är städat men inte rent. Jag få ta fram dammsugaren i morgon bitti. Klockan närmar sig tre igen. Jag antar att många hemma i Sverige redan är uppe, god morgon säger jag till er! Det känns så mkt bättre med ett städat rum, man mår faktiskt bättre av det med =)

Det tog lite tid att städa, en film, lite småsnack o musik, det var det som behövdes denna gången. Jag hoppas jag kan hålla det rent o snyggt nu. Ja i alla fall tills nästa gäst kommer. Nä, jag skickar nog upp gästen till takvåningen, då får jag lite mer jagtid ^^

Ja, nu märks det att jag börjar bli trött, datorn med kanske.

Jaja, godnatt Amerika, Godmorgon Sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0