Sleeping habits

Det går inte riktigt bra för mig att ändra mina sovtider! Jag la i från mig datorn kl halv tre i natt efter jag hade sett Femtre Elementet och några avsnitt av Heroes.

Men eftersom Mila (städiskan) är här idag så vaknade jag runt elva, men jag satte mig inte upp fören halv tolv o nu bloggar jag. Hmm, vad ska jag ta mig till? Om några dagar så ska jag börja jobba igen o då blir det att gå upp klockan sju! Hmm hur många gånger har jag behövt gå upp runt sju i sommar - Hmm typ fem gånger! Fem ggr på elva veckor! Ja, detta blir en utmaning.

Idag har jag tänkt att jag ska skriva lite i min kokbok, kanske träffa Monica o kurera mig med te! Köpte två tesorter igår på Whole Foods, men bara en som jag tror hjälper mig nu ;) haha!

Kanske blir så att jag bakar något gott :) Vi få se! Frukost ska det i alla fall bli om en stund....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0