PUT THE MUSIC ON HIGH, B*TCH

Ja, nu är det allt dags att börja städa igen! Jag förstår inte detta. Varje gång jag har någon på besök eller om man ska ut då blir det så stökigt. Jag har sagt i flera dagar nu att jag ska städa o vika alla mina kläder o lägga in dem snyggt o hur långt har jag kommit? Ingenstans...!

Nu har vi i alla fall halv packat Nonas väska (lagom panik att allt inte får plats ;)) o nu ser man faktiskt golvet o min underbara matta. Alla shoppingpåsar o nya kläder, skor, smink, tidningar, böcker etc ska nu få en plats i mitt rum.

Sist jag hade det så stökigt i mitt rum, efter att Frida åkte så fick jag ett härligt meddelande av MammaMelissa:
Släng på bra musik på hög volym och ta fram det där jävlar anammat så är städningen klar på ett kick och du kan njuta av renligheten:.))

Så jag säger till mig själv: PUT ON THE MUSIC ON HIGH, B*TCH..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0