Pentagon City

Ja, idag ska vi göra något vettigt med våra liv! Är det något mall jag tycker om så är det Pentagon City. Det är lätt att ta sig dit o det är billigt med. Fasikten just det jag måste inskaffa ett kort extra Smarttrip kort till mina gäster så slipper man betala hela tiden! Tyvärr är det inte som hemma i lilla Reftele när man ska åka buss eller tåg o det kan det inte heller vara. Hur många är det som åker buss runt i GGV i jämförelse med DC? Ganska stor o där med är riskten större till att busschauförerna blir rånad. SÄKERHET...

Jag har bestämt mig för att inte shoppa eftersom pengarna bara springer iväg på något sätt, synd! Jag måste verkligen ta tag i min ekonomi, oops, haha! Ungdomsåren har sina spår tyvärr....

Jag ska i alla fall unna mig en massage som är så underbar där o så ska jag unna Nona den bästa shoppingrunda, helt klart ska jag visa henne Victoria Secret ^^

Kommentarer
Postat av: nona

tack för shoppingrundan! jag blev ju några tusen fattigare men de va de värt ;) puss på dig sis! <3

2009-08-05 @ 06:15:40
URL: http://nonz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0