Orken försvinner

Ja jag borde ju uppdatera men vart tar orken vägen?!

Jag borde ringa Panne med men inte har jag hunnit det heller. usch får ju dåligt samvete! När jag väl kommer på att jag ska ringa så kommer något upp o när jag väl kommer på igen så är klockan sex hos mig o redan tolv i Sverige. Fan det är la typiskt med tidskillnaden.... Ringa imorgon?

Idag har vi haft en slapp dag. Sova i solen. Jag älskar att ligga ute vid poolen. Jag har även läst ut en bok som Nona hade med sig 14 år till salu. Riktigt bra o skrämmande att det är en verklighetsbaserad berättelse från Sverige.

Nu har klockan sprungit väg igen. Det får allt bli lite skärpning nu!

Klockan nio imorgon blir det att klockan ringer, tio över bär det av till en promenad i skogen o sedan klockan tio halv elva, dopp i poolen(?) eller göra sig i ordning att åka o shoppa/ något vattenfall i närheten. Om man gör något så är man trött på kvällen, då kanske man somnar tidigare ;)

Två är alldeles för sent att lägga sig, intesant!

Godnatt säger jag till er eller jag borde säga godmorgon till er i Sverige ;*

Kommentarer
Postat av: nona

jag tycker också om att ligga ute vid poolen, speciellt när jag fick sova i åtta timmar ;)

2009-08-04 @ 17:07:58
URL: http://nonz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0