Nya krafter

Ibland är det bra att göra saker fast man inte känner att man orkar det. Igår åkte jag ner till Georgetown för att träffa Ninna. Jag velade fram o tillbaka om jag skulle åka ner eller inte. Men jag tog mej i kragen o åkte ner. Det var hur nice som helt att träffa henne igen. Jag har inte sett henne på hur länge som helst!

Jag vet att människor tar energi från varandra, medvetet eller inte, men jag har nog aldrig riktigt tänkt på hur andra påverkar mig. Att bara gå runt i Barns&Nobels igår med Niina gjorde mig riktigt glad o helt slut på samma gång. Hon gav mig så mkt positiv energi o vi kunde prata om allt!

Jag kände att jag fick tillbaka mina krafter <3

Väl hemma så satte jag på en film men jag somnade med den igång. Igår var första kvällen som jag inte tog min allergi medicin eller hostmedicin (trodde jag aldrig skulle klara det) och det gick suvärent!

I morse när jag vaknade försökte jag hantera hostan o det gick bra med det. O inga utslag på morgon - FÖRSTA DAGEN! Är så överlycklig!

Hostan känns mkt bättre o först nu, nu känner jag att jag är påbättringsvägar :)

Tack till alla mina hjältar där ute - Ni är guld värda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0