Movie - The Time Traveler's Wife

Förra veckan var jag på bio - igen. Jag vet! Haha, me like ^^



Denna gång så jag, Nona o Niina The Time Traveler's Wife. Den var riktigt bra o tårögd var jag emellan åt. En film som jag kan rekommendera att se på bio. Antingen med sin bästa vän/vänner eller med den man tycker om/älskar. Det är en film som jag anser inte släpper taget om dej under hela filmen så det var riktigt plågsamt att behöva springa på toaletten mitt i allt o nej, filmerna har inte paus här i Amerika, i alla fall inte på de jag har gått på ;)

Handling:
Det handlar om en man som är en tidsresare (kan man väl översätta det till) som inte kan kontrollera när han reser eller vart han reser. Detta gör att hans äktenskap blir allt svårare o hur det blir en kamp att få kärleken att överleva.

Det är en fin historia o baserad på boken med samma namn. Kanske näste projekt att läsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0