Good morning

I ren panik steg jag upp o petade på Nona. Nona, klockan är över tolv! Viskade jag. Lika snabbt som jag hade sagt det var Nona uppe.

Det är la typiskt att vi ska sova bort hela dagarna! Gah, inte många dagar kvar som Nona ska vara här nu o vi har valt att ta det lugn o njuta! Så idag blir det sola vid poolen, me like ^^ o ikväll har Monica en gamenight som vi tänkte vi skulle gå på. Jag hoppas vi för Tabu o flipcop o lite mer ^^ Trevligt treligt med andra ord.

I morgon ska vi försöka göra något med Niina o sedan Cheesecake Factory med Niina o K. Se om vi får se våra snygga servitriser!

På söndag åker Nona, så det blir inte mkt mer än en frukost o sedan bär det av till flygplatsen. Jag kan inte fatta vad två och en halv vecka har tagit vägen! Det betyder att det bara är en vecka kvar tills jag börjar jobba, äntligen! 11 veckor semester har nu passerat med andra ord! Det ska bli skönt att komma in i rutin igen.

Japp, som jag sa, idag blir det bad o sol vid poolen. Hoppas ni har en fin fredagskväll i Sverige.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0