120 frågor & svar

Vad gör man inte när man väntar ;]


1. Hur gammal är du om fem år?
 26  2. Vem var den sista du träffade? Anthonia 3. Hur lång är du? 178 cm 4. Vilken var den senaste film du sett? Orphan 5. Vem ringde du senast? At&T Service 6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Yeah sure.. =) I'll drive you. See you tmrw<3 Till Monica 7. Vad är dagens planer? Dagen är slut o kvällen infallen s jag ska nog blogga lite sedan ska jag nog se en film med Nona. 8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Oj, det var lite svårt. Jag gillar faktiskt båda två. Kan inte välja! 9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta 10. När såg du senast din mamma? Den 24 juli 11. Vilken ögonfärg har du? Blå/Grön. 12. När vaknade du idag? Strax innan elva. 13. Har du någon gång hittat en katt? Nja, jag vet inte om man kan kalla det för hittat.14. Vilken är din favoritplats? Lite vart stans, helst vid vatten tror jag. 15. Vilken plats föredrar du minst? Kalla platser, 16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Där jag är lycklig  17. Vad skrämde dig som barn? Att inte bli sedd. 18. Vem fick dig att skratta senast? Oj, jag skrattar nästan hela tiden, men det var nog filmen jag såg - Orphan. 19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja, men mamma har. 20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar 21. Sover du med eller utan kläder på dig? Beror på hur varmt det är i rummet. 22. Hur många kuddar har du i sängen? Med eller utan finkuddarna? 3/8 23. Hur många landskap har du bott i? Ett o tre länder 24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja 25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota 26. Är du social? Det kan man nog säga, fast jag kan ibland vara väldigt blyg o iaktagsam.  27. Vilken är din favoritglass? Ben&Jerry's!! 28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Fortsätta som vanligt men kanske shoppat lite mer o gett till välgörenhet. 29. Tycker du om kinamat? Jag har väldigt svårt att se skillnad på allt asiatisk mat, men troligen gillar jag kina mat! 30. Tycker du om kaffe? Mocca, räknas det? 31. Vad dricker du till frukost? Juice, te eller mjölk. 32. Sover du på någon särskild sida? Nej, tror inte det. 33. Kan du spela poker? Jag vet hur man fuskar i alla fall! 34. Tycker du om att mysa? Självklart!  35. Är du en beroendemänniska? Om jag lätt blir beroende av typ godis och sånt så ja. 36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Jag känner en tjej som är född samma år som mig, o två timmar äldre, tusan! 37. Vill du ha barn? Jag vet inte än, kanske. 38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska o lite tyska, spanska o franska. 39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja 40. Föredrar du havet eller en pool? Havet men pool är underbar när det är lite långt till havet. 41. Vad spenderar du helst pengar på? Gymmet 42. Äger du dyra smycken? Ja, dyraste halsbandet ligger nog på 2000 kr 43. Har du någon gång testat narkotika? Ja 44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Munskölj 45. Vem är den roligaste människan du känner? Oj, öh...! Albin tror jag. 46. Välj ett ärr på din kropp? I pannen, vänster sida. 47. Vad har du för ringsignal? Faktiskt ingen aning. 48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Personligen har jag inget, men mamma har säkert. 49. Flirtar du mycket? Ja tyvärr, med typ alla, men det är bara min personlighet, jag gör det inte med flit! 50. Vart togs din profilbild för din blogg? Ingen faktiskt, jag vet inte varför 51. Kan du byta olja på bilen? Nej 52. Har du fått fortkörningsböter? Inte än.... 53. Vilken var den senaste bok du läste? Utvandrarna 54. Läser du dagstidningen? Jag borde men jag är lite dålig på det. 55. Prenumererar du på någon veckotidning? Inte längre 56. Dansar du i bilen? Jag dansar o sjunger i bilen. 57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Har tre radiostationer jag pendlar mellan. 58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Jag vet faktiskt inte. 59. När var du i kyrkan senast? I april tror jag, Annapolis. Fast det var mer ett besök för att se kyrkan, men det räknas ju 60. Vilka personer utmanar du? Ingen. Vill du göra ett med är du välkommen att kopiera o skriva dina egna svar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0