Vem är världens segaste bloggskrivare?

Hmm, jag tror nog att den titel får gå till mig. Jag som hade tänkt att denna bloggen skulle få vara med från början och hela resan så men tyvärr inte. Det blir inte som man planerar!

Det har blivit lite dåligt skrivande och det beror nog på mina arbetstider. Det är nog det negativa! På morgonen orkar jag knappt gå upp. Jag kan inte förstå att visa människor är sådana morgonmänniskor! Jag skulle vara hur lycklig som helst om ja knde gå upp typ vid sex, ut o gå, äta frukost sedan hoppa på jobbet. Nope förstår ni. Det klarar jag inte av!

Så när jag går av efter jobbet (på morgonen) vid ungefär nio tio, brukar jag antingen äta frukost om jag inte har hunnit med det eller så sticker jag till gymmet, om jag då inte har tid med Sam, min personliga tränare. Jag brukar då träna sju på kvällen. Jag är ungefär på gymmet i en och en halv timma, sedan bär det av hem. Är det en dålig dag brukar jag hamna framför facebook, på The Farm town tyvärr. Jag har inte varit så angelägen att skriva blogg, men de senaste dagarna har jag verkligen känt av att fingrarna behöver skriva av sig lite. Jag har till och med handskrivit ett brev till farmor o mormor! Jag är faktiskt jätteimponerad av mig själv. Jag ska försöka få mina barn att rita eller göra något roligt så kan jag skicka ett brev till mina dagis samt även till mina äldre. Saknar dem faktiskt, otroligt mkt!

Hur länge har jag varit här nu? Sex sju veckor? Tiden bara springer iväg för mig! Jag har så otroligt roligt, o trevligt o det händer saker hela tiden. Har träffat fyra nya tjejkompisar, Tiia, Vilma, Anna o AnneMari. Ulrika har varit på semester nu i två veckor. Ska bli så skönt att hon kommer hem igen =)

Nu är det dags att vända på sig. Kan ligga ute i solen i tio min mer =) Sedan är det dags att hämta barnen. Kanske kan åka till parken.

Ha det så bra alla läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0