Tisdag

Ja, jag tänkte att jag skulle ha skrivit lite i morse, men jag fick en sån otrolig huvudvärk att det knappt går att beskriva. Vilade en timma sedan två huvudvärkstabletter o en lite vatten så var man i form igen. Fast jag får erkänna tt värmen tar en! Kan förstå att A somnade lite innan sex igår o sov runt tolv timmar! Om en annan kunde vara lika duktigt. Jag är glad om jag sover sex o en halv. Så mkt för åtta timmar skönhetssömn! Fast man är ju redan skönast i världen ;) haha, eller inte!

Idag har jag svarat mormors brev. Var så kul att få brev igår! Massa kort o ett urklipp på min bror som kommer komma upp på väggen.... sinom tid.

Idag känns det som hela kvällen är planerad o jag vet inte om jag har tid att skriva ikväll, det är ju därför jag skriver lite nu. Jag har ju trots allt utmanat mig själv att skriva varje dag denna veckan. Ska verkligen försöka berätta vad som har hänt de senaste veckorna, vad jag gör om dagarna o historia om detta fantastiska land. Tro det eller ej. Amerika har många fördelar. Det är inte bara nackdelar alltihop. Jag kan mycket väl tänka mig att bo här för alltid, men vi får se. Vi tar inga slutsatser som det nu.

Jo, idag är några timmar till med jobb. Ska se om det blir någon playdate med N också. Det blir så mkt lättare då =) Sedan ska jag dra till gymmet o träffa Sam, min personliga tränare och sedan blir det snabbt iväg hem till Tiia. Hon kom hem igår från Puerto Rica o kommer vara så brun, tusan med. Mina tre dagar i solen kommer ju inte vara någonting när man står jämte henne ;) Bir en tjejkväll med de underbara tjejerna sedan kanske vi går ut o tar ett glas. Inte för sent eftersom vi alla jobbar i morgon. Fast det är nog bara jag o Monica som jobbar tidigt. Alla andra har ju lyx o börjar runt tolv, suck! Men jag trivs så bra ändå! Vill inte byta för fem öre! =)

Nu ska jag hoppa in i duschen så man är fräsch bland alla ursnygga mammor på skolan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0