Måndag

Nu har en ny vecka med nya mål o utmaningar börjat! Hur härliga är inte måndag egentligen? Visst kan man vara lite trött o så men det är ju en ny vecka med nytt allt ^^ Så härligt alltså.

Idag har vädret varit helt fantastiskt. Det var 29 grader i skuggan o i solen måste det ha varit runt 35 grader kanske. Jag har legat ute i solen o glassat plus att jag var duktig o gjorde lite trädgårsarbete..... Frivilligt! Ja, det är faktiskt sant o nej jag har inte blivit sjuk. Man blir bara så glad av solen, alla dessa D-vitaminer som allt fler i skandinavien mister plus att jag tränar ju som en dåre så jag är helt uppdrogad med glada hormoner! Livet här är helt toppen!

Nya mål som jag skrev i början och mitt mål denna veckan är att skriva blogg minst en gång om dagen. Det är ju trots allt 8 dagar sedan jag uppdaterade o snart har jag varit här i två månader! Shiit, vad tiden springer iväg för mig. Vill inte det! Alla tjejer åker hem, gud var jobbigt! Det är ju tur att jag har kvar familjen, Ulrika o Vilma. Ja, jag ska berätta mer ingående senare. Det lovar jag.

Jag har även varit o tränat så jag är praktiskt tagit helt slut. Utpumpad o bränd, Aj (får sova på magen!) men jag lär nog sova hur gott som helst!

Godnatt med er goda läsare. Bara att skriva om det är något ni vill jag ska ta upp =) Typ som hur många toalette har vita huser. Det vet jag ;) haha, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0